پروژه دوباره ساختن آموزش ریاضیات: طراحی ریشه های محسوس کار با دست در صنایع دستی سنتی زنان
پروژه دوباره ساختن آموزش ریاضیات: طراحی ریشه های محسوس کار با دست در صنایع دستی سنتی زنان
این پروژه با حمایت بنیاد ملی علوم بر کارهای قبلی مطالعاتی از قبلی طراحی، ریاضیات، و صنایع دستی سنتی زنان مبتنی است. به عنوان بخشی از این پروژه به دنبال درک بهتر چگونگی شیوه های هنر سنتی زنان می باشد که منجر به بهبود گسترده در طیف وسیعی از نتایج یادگیری در آموزش علوم، فناوری، مهندسی، و ریاضیات (STEM) شود. این نوع از تحقیقات به آشکار سازی مسائل اصلی و بنیادین حضور کمرنگ زنان و دختران در یادگیری مادام العمر (STEM) کمک خواهد کرد. با انجام یک سری از قوم نگاری از محافل هنردستی زنان، نظریه پردازی بهتری از ارتباط خاص ریاضیات و صنایع دستی سنتی زنان صورت خواهد گرفت. در واقع، این پروژه به دنبال فهم صنایع دستی به عنوان یک عمل ریاضی -زنده- صنایع دستی و ریاضیات با هم تنیده اند- می باشد. در عرصه قوم نگاری اولیه مجموعه ای از کارهای دستی جدید –مهارت های کلاسی برای برنامه های مدارس و بعد از مدرسه- برای توسعه و آزمایش در حال برنامه ریزی است. (گروه مطالعاتی مورد نظر پایه 9-5 می باشد.) تلاش های مشترکی بین آزمایشگاه خلاقیت در دانشگاه ایندیانا و کالج پیبادی از دانشگاه واندربیلت صورت گرفته است.